Alle rom skal ha en utstyrsliste som gir en oversikt over alt utstyret som er planlagt brukt i rommet. Forslag til utstyrslister utarbeides samtidig som det etableres RFP for rommene. Standardromkatalogen inneholder (forslag til) utstyrsliste for alle standardrom. Forslag til utstyrslister gjennomgås i medvirkningsgrupper og oppdateres i henhold til bruken av rommet. Ved etablering av utstyrslister vil det hovedsakelig benyttes generiske artikler som detaljeres og spesifiseres i løpet av for- og detaljprosjekt.

Relevant utstyr for dette rommet

  • Telefon bærbar, mobil/iphone
  • Betalingsterminal med kvitteringsutskrift
  • Skranke/ ekspedisjon
  • Arbeidsbord b=800 b=1800
  • Kontorstol, hovedartikkel
  • PC, stasjonær (uten skjerm)
  • Assistert lytting, skrankeløsning
  • IP Telefonapparat
  • Skriver, etikett, standard
  • Skriver, etikett, lab
  • Skjerm, PC, standard, 34", buet skjerm