Alle rom skal ha en utstyrsliste som gir en oversikt over alt utstyret som er planlagt brukt i rommet. Forslag til utstyrslister utarbeides samtidig som det etableres RFP for rommene. Standardromkatalogen inneholder (forslag til) utstyrsliste for alle standardrom. Forslag til utstyrslister gjennomgås i medvirkningsgrupper og oppdateres i henhold til bruken av rommet. Ved etablering av utstyrslister vil det hovedsakelig benyttes generiske artikler som detaljeres og spesifiseres i løpet av for- og detaljprosjekt.

Relevant utstyr for dette rommet

  • Telefon bærbar, mobil/iphone
  • Knagg, dobbel (2 kroker)
  • Arbeidsbord hev/senk b=800 b=2000
  • Hyllereol generell d400 h900 br 800
  • Stol, besøk u/armlene, stablebar
  • Kontorstol, u/armlene
  • Dispenser, spesial hånddesinfeksjon
  • Avfallsbøtte, ca. 10 liter
  • PACS, DX granskningstasjon m/ 3 skjermer
  • IP Telefonapparat
  • Skriver, etikett, lab